"De røde damene" lever i nuet, er glade og positive og de fokuserer på å gjøre det beste ut av dagene og livet slik som livet ble...

Noen av damene er nettopp blitt trykket opp som kunstkort.

Det er et ønske at damene finnes og selges fra NKS veiledningssentrene for pårørende i hele Norge - til inntekt for arbeidet med barn, unge og voksne pårørende til rusmiddelavhengige.

tirsdag 19. november 2013

GLAD I DEG


 GLAD I  DEG           
                                            
Jeg er glad i deg
Ikke bare for hva du er
Men for hva jeg er når jeg er
sammen med deg

Jeg er glad i deg
Ikke bare for hva du selv er blitt til
Men for hva du får meg til å bli




Jeg er glad i deg
for hva du utvikler i / hos meg

Jeg er glad i deg
fordi du strekker din hånd
inn i mitt hjerte
forbi de dårlige tingene
som finnes der,
og drar fram i lyset
alt det gode
som ingen andre legger merke til     

ukjent    


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar