"De røde damene" lever i nuet, er glade og positive og de fokuserer på å gjøre det beste ut av dagene og livet slik som livet ble...

Noen av damene er nettopp blitt trykket opp som kunstkort.

Det er et ønske at damene finnes og selges fra NKS veiledningssentrene for pårørende i hele Norge - til inntekt for arbeidet med barn, unge og voksne pårørende til rusmiddelavhengige.

tirsdag 20. august 2013

Ny dag, nye muligheter

♥Hei adle skjønne sjeler, eg e kjempegla for all den støtten dokk gjer meg me å være med her i gruppå. Litt om Kunstprosjektet
I mai 2014 skal Veiledningssenteret for pårørende – Sandnes arrangere en stor konferanse her i Sandnes, hvor fokus vil være på Pårørende, Rus, Psykiatri og Kriminalomsorg.

Eg vil være med å støtte deres viktige arbeid ved å donere inntekter fra mine kunstarbeider. Jeg ønsker på denne måten å bruke kunst og ord som virkemiddel for hjelpe andre medmennesker med å skape endringer i samfunnet i et håp om at Sandnes kan ble ein endå bedre by å bo i. Men eg trenga adle som har lyst å vera med sin hjelp. Eg tar gjerna imot forslag og goe råd.

KJempefint om adle tar og invitere sine venner til kunst gruppen Gla`i deg på facebook, slik at vi når flest mulig mennesker.

Kommunikasjon, åpenhet, respekt, toleranse på alle nivå er vikigt. Det handler om å vende det som er vondt og vanskelig i livet til noe som kan brukes positivt for å hjelpe andre. Kjærlighet er alltid svaret.

Ha ein vakker dag!♥

Send meg gjerne noen ord i innboksen eller skriv til
Email: kunstprosjektetglaideg@gmail.com



Ny dag, nye muligheter 

DU ER VERDIFULL..Når du ser ditt indre.
DU ER VAKKER..Når du tenker på andre enn deg selv.
DU ER GOD..Når du kan gi noe uten å forvente noe tilbake.
DU ER SNILL..Når du åpner ditt hjerte.
DU ER OMTENKSOM..Når du ser andre har det vondt.
... DU ER KJÆRLIG..Når du ser andre trenger din omsorg.
DU ER EN GIVER..Fordi du har alt du ønsker deg.
DU ER TAKKNEMLIG..Fordi du har rikdommen inni ditt hjerte.
DU ER FANTASTISK !! IKKE LA NOEN ANDRE MENE NOE ANNET ! Du er VERDIFULL med og bare være deg fult og helt !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar